Friskvårdskompaniet

Våra mål - DAG 36!

Kategori: Våra mål! VÅREN 2014!

Hallå där!
 
Hur går det för oss? Jag skulle bli jätteglad om ni lämnade en liten uppdatering om hur det går för er såhär inför sista veckan! BARA 7 ynka dagar kvar!
 
 
 
Å ni har väl inte glömt bort vilka fina priser ni är med och tävlar om!
 
- 1st PT-timme
- 1st månads gratis träning
- 1st "hemlig påse"
- 1st "den stora styrketräningsboken"
 

Nu kör vi gänget!
Sista veckan, sista rycket.... gör det till en bra vecka!
//Jossan

Kommentarer

  • Tobias Wass säger:

    Det går faktiskt ruskigt bra! Över förväntan. För min del handlar det ju om att inte käka godis, och av någon konstig anledning så har godisbegäret typ försvunnit...

    Svar: Härligt Tobias! Jag är impad av dig! Grymt bra jobbat! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-05-12 | 10:54:13
  • Camilla Andersson säger:

    hallå hallå ! "sista" veckan redan.:-D efter en segstart på sjukampen dom första veckorna så har jag i alla fall lärt mig att inte skjuta upp saker och planering är de som gäller.så den här veckan blir de Yoga, box, TRX och S.P.Y.C blir spännande och nervöst men är riktigt peppad.annars har de gått bara fint ! nästa utmaning blir att fortsätta med nått pass/ vecka fortsätt kämpa alla kram på er

    Svar: Yes, sista veckan.... tide går fort när man har roligt! Det verkar som bli en härlig gruppträningsvecka för dig! Kör hårt! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-05-12 | 12:41:23
  • Frida säger:

    Trots att man dras med en knä skada så har det ut i från det gått bra. Nya mål har satts upp för kommande sex veckor:)

    Svar: Men härligt Frida! De låter ju alldeles strålande! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-05-12 | 14:38:42
  • Jenny Andersson säger:

    Har gått hyfsat tycker jag. Boxen kvar på 7-kampen. Blir göra den på måndag. Armhävningar klarar 10-12 st. Inte så långt ner men. Löpningen har gått si så där. Fick ont i höger foten. Men nöjd att jag överhuvudtaget har börjat med joggingen. Så blir att fortsätta nöta.

    Svar: Du är grym Jenny! Fortsätt så! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-05-12 | 15:04:47
  • Lisa Vikström säger:

    Trots en veckas förkylning, då jag bara fick in 2 pass så har jag lyckats träna 3 gånger/vecka som tänkt och sötsuget har gått i vågor. Armhävningarna de har ökas, dock inte så mycket :) Haha men kul med en gemensam utmaning!

    Svar: Bra jobbat Lisa! Ja, visst går det lättare när man vet att det är fler som kämpar! Lycka till med armhävningarna! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-05-12 | 20:34:46
  • Maria säger:

    Ja det går väl sisådär 😳 löpningen går ändå hyfsat, men då jag fått en kortisonspruta i axeln så har jag fått ge upp tanken på chins. Men jag hoppas bli bättre så att man framöver kan träna på det. Jag stretchar ordentligt och försöker låta bli slisk 👍

    Svar: Jaaa, chinsen hinner du med sen! Se nu bara till att låta axeln vila ordentligt! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-05-12 | 22:08:32
  • anna säger:

    morgonpromenaderna går fint och armhävningarna går faktiskt bättre och bättre :-)

    Svar: Härligt Anna! Grymt bra jobbat! Bara några dagar kvar nu då! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-05-13 | 10:02:48
  • Linnea säger:

    Det går inte toppen med löpningen då jag lyckats dra på mig en mindre stretchskada i hamstrings... Jag ska testa springa, men tvivlar på att jag kommer att komma upp i någon toppfart! Men chinsen ska jag banne mig klara med lite tjurskallighet - måste bara öka med en rep till... Jag satsar på en ny utmaning då benet blivit helt igen ;)

    Svar: SÅ trist Linnea! Håller tummarna att du snabbt är tillbaka på banan igen! De låter bra.... det är ju så kul med utmaningar! Det är då man utvecklas! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-05-13 | 14:48:26
  • Julia säger:

    Sista veckan!! Helt sjukt vad tiden rusat i väg men det har gått riktigt bra nu sista veckorna och jag har klarat alla mina 15 ödlan och är på god väg med mina biceps och triceps utmaningar!!! Godissuget är förövrigt också borta vilket är bra och framförallt skönt! Hejaheja oss, sista veckan nu!!:)

    Svar: Inspirerande läsning Julia! Bra jobbat! Nu kör vi sista dagarna! //Jossan
    friskvardskompaniet.blogg.se

    2014-05-13 | 23:36:53

Kommentera inlägget här: